UPDATE!

mina kära vänner o gäddor, FÖR HELVETE JAG HAR FÅTT ETT JOBB! :D♥

detta är helt amazing, jag har fått en hair stylist anställning på en grym salong här i London! alltså jag är så otroligt blessed så det finns ju inte!!!!!!!!!! den här salongen vill verkligen satsa på mig också, vilket ja tycker är helt jävla awesome!!!! :D han som äger salongen (de vill säga min chef haha) skickar mig på utbildning i fucking L'Oreals head office i Hammersmith för att lära mig deras tekniker, produkter & annat! JAG E SÅ OTROLIGT JÄVLA LYCKLIG!!!

i typ onsdags var ja nästan redo på att packa mina grejor o åka hem nu under denna veckan, men så fick jag ett samtal i fredagskväll med frågan om ja ville komma på intervju.. lördag morgon anlände o jag gick dit med min portfolio o genomgick intervjun, han frågade mig om vilken dag ja hade velat börja jobba om ja fick chansen och ja svarade självklart "idag".. han reste sig då upp & gav mig ett förkläde, en skål med färg och bad mig "to do the roots on this lady" och så var det igång :D han var nöjd med lördagen och bad mig komma igen på söndagen för att kännas vid ytterligare en dag, och söndagen gick förbi otroligt bra den med.. när han sedan erbjöd mig tjänsten förklarade han att han känner min energi, positivitet, kreativitet & inspirations-hunger vilket blev de avgörande för honom och kändes sjukt bra för mig att det nådde fram till honom! med tanke på mitt lilla år av erfarenhet o de flesta salongerna söker folk som har MINST 3 år men helst 5 års erfarenhet haha asså näe att ja får den här chansen är så sjuk!!! han ba i believe in u, i wanna see u grow and keep u here in my Salon! JAG DOG :D hejhejhej jag är lycklig svar jaaaaaa!


måndagar är salongen stängd, vilket har inneburit ledighet för mig idag. men imorgon är det full fart & då får ja reda på mer angående schema, rutiner, kurser osv så det blir uppdatering angående det as soon as i got the details innit ;) ps. my brittish accent is gettin pretty darn good man :D wooop!





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0