sweet.dream/beautiful.nightmare

de va då själva helvete va ja drömt de senaste nätterna? vet inte riktigt va det är som pågår? haha nattens dröm va ändå sjukast, helt sinnes.. vakna o trodde ja brann, ge fan i o tända eld på mig? hahahah. anyways,

igår sprang ja hela dan med cv's, mötte Malin när hon slutat jobbet på Forever 21 o sen åkte vi till Shepherds Bush o tog en fika i ett par timmar väntan på Julie :) därefter blev de färd hemåt och ett stycke alkoholintag - vi kände att vi förtjänade det! sedan bestämde vi oss lite sådär spontant att bege oss till hiphop kareoken :D woho! kom dit rätt sent men de va nice vibe trots att de inte va så mycke folk igår? tror dom får sluta ta inträde haha :P dock ska ja inte klaga för ja ahde min space o dansa så ja va nöjd, wuho^^ riktigt fet hiphop där igår, yay!

dock va vi ju hemma rätt sent eftersom nattbussen hem tar forever, så ja somna väl vid 3 o vakna i panik av min mardröm prick klockan 6 - VAFAN? plus att ja började blöda hysteriskt med näsblod från ingenstans? jävla fan. har inte kunnat somna om eftersom ja oftast har svårigheter för de.. så nu sitter ja här, 2 timmar senare o äter frukost i form av macka med apelsinsaft till haha e så kaffesugen så ja tror ja dör! meeeeen min förhoppning är att somna om 1 timma om en stund, like that is gonna happen? :/


reggaeöl ♥ hahaha ljuvligt!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0