sunny.monday.

just so u all know, min pastasallad rockar fan! helvete va grym jag är! haha kan bero på att ja inte har råd o äta nåt annat så börjar bli grym på de här me o steka till kycklingen ordentligt så den inte blir torr, rätt kryddor o grönsaker o JÄTTEVIKTIGT me creme fraichen o min chili mayo, asså OMG så jävla gott haha. helt sinnes.

anywayyyyys, idag gick det grymt bra på jobcentre (förutom den biten att det tog 2 timmar dit imorse plus att ja sprang omkring som en GALNING när ja skulle hitta från tunnelbanan hahaha att ja hitta är helt sjukt! creds till mig!!! :P) men hon sa att de kan ta upp till 4 veckor innan ja får mitt insurance number men de e ju bara o vänta o hoppas ja får jobb typ liksom igår? :D hahah.. va runtomkring på regent street idag o sökte jobb, vilka butiker asså haha stod utanför rolex i solen i 5 min, vet inte om de va solen eller blinget där inne som blända mig mest.. maygash säger jag bara!

näe nu ska ja vila min kropp i 5 min sedan skicka CV's online, är HELT DÖD?! vet inte om de e för att ja går en hel del här eller va de e frågan om men idag har ja brutalt ont i hela kroppen när ja rör mig? hoppas inte de e nån sjukdom på väg, utan bara allmän trötthet.. ett bad ikväll kanske?






peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0