no.scrubs.

när TLC släppte albumet Fanmail var jag 10 år gammal, jag fick det av min syster när ja fyllde år minns jag, tillsammans med Jay-z's singel "hard knock life" & P diddy & Faith Evans "i'll be missing you"! fjantig som ja är så satte ja små glow in the dark stjärnor på alla album o singlar ja hade när ja va liten som va mina favoriter ;) dessa va ett par utav dom kan ja lova.
ja såg upp till T-boz som faaaan, självklart den mest galna bruden haha väldigt viktigt! älskade hennes outfits, hennes page med megalånga slingor i ansiktet o hennes crazy make-up! anywho, de ja ville säga är att denna låten e fortfarande lika fet efter typ 15år! BRAP! no scrubs goddamnit.


RIP Lisa "Left Eye" Lopes.


ps. idag lyckades Nea köra in en tops i örat som fastna? HAHAHAHA mitt älskade muppmongo, hur lyckas du med allt???? ♥ ja skratta så ja grät när ja såg ditt sms på viber HAHAHHAAHAHA!





peace.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahahah viktigt att uppdatera dig om allt!! Hahhahaha

2012-03-08 @ 22:49:46
Postat av: vickey

jätteviktigt älskling ;) HAHHAHAHHA du e ju bara bäst!

2012-03-09 @ 09:11:22
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0