memories.


sitter här o blickar tillbaka på dig, på mig själv, och på hur fan vi betedde oss egentligen.. haha jag tackar gudarna för att man växer upp, mognar till sig och en dag inser att man inte kan bete sig hur som helst mot någon. det finns gränser, och visst ibland får kärlek en att göra crazy things, but still. man beter sig faktiskt inte hur som helst. det värsta e nog när det eskalerar - alltså blir värre o värre som en ond cirkel. man gör allt för att såra den andra på ett värre sätt än denne sårade en själv, e ni med? :P

är så otroligt tacksam att jag idag tänker annorlunda, men är också tacksam för allt det vi gick igenom.. utan erfarenheter och alla galna bråk så hade man nog inte fått den lärdomen & idag tänkt som man gör.


Nanna n me @ Nivå, sommar 2009 - mitt i allt kaos haha.




peace.

Kommentarer
Postat av: Nanna

hahahaha babe ja säger detsamma! jag är glad att allt hände då, det gjorde mig starkare och dig med <3

2012-03-06 @ 16:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0