love.is.a.natural.disaster.n.so.is.distance.

alltså varför kan man inte va på 2 ställen samtidigt? imorgon uppträder syster sol på klubb LoveTip på Henriksberg, och jag kan såklart inte vara där eftersom jag är här! hahaha make sense. dock tycker ja inte att det är så kul att ha missat både hennes spelning OCH kapten röds sista turnéspelning på hemmaplan i Göteborg. faiiiiiil!

visst, livet är inte alltid rättvist - men jag ÄLSKAR ju deras musik. så jävla typiskt bara känner jag lite dåvaaa. men men it is what it is.. kan hända att ja fäller en tår imorgon eftersom typ alla ja känner ska dit o dansa o ha kul o fira min brors bday o allt :( vet ju att de kommer bli en sååå nice kväll!! så missa för i hela världen inte o gå dit om ni har möjligheten - kommer bli tvärnice!

Mästerkattens vers är sååå FEEEEEEEEEET! omaygadd så fet tune verkligen ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0