happiness.

idag är jag så otroligt lycklig! :D

igår anlände min älskade gädda Moncef från New York, asså omg vilken glädje de va o se han igen! fan inte sett killen på 2-3 år typ?! heeeelt sjukt, så nu är vi 4 st som delar rum o har de mysigt på kvällarna :D idag är även min day off från salongen, ganska gott eftersom ja e dödstrött haha sååååååå mycke nytt att ta in o lära om. allt dom gör är heeeelt annat än vad jag är van vid, och min chef vill att jag skolar om hela mig i princip.. anyways, nu sitter ja o lyssnar på bästaste Aloe Blacc o myser, snart ska vi bege oss in mot central för att käka lite o typ hänga omkring, kolla lite kläder o bara njuta av denna underbart varma soliga torsdag :) ikväll är det ju hiphop kareoke o Moncef vill till East o göra kaos haha men ja jobbar imon tidigt så vi får se vad krafterna säger.. kanske blir en liten sväng utan alkohol? kan ju faktiskt funka de med :)

men för att uppdatera lite om mitt jobb & salongen; allt ja gör ska göras så som min chef gör det, han är väldigt speciell på många sätt och är väldigt klar o tydlig med vad han vill och hur allt ska göras, men inte mig emot - deras tekniker är sjuka och dom är SÅÅÅ snabba! jisses. aldrig sett en människa fylla ett huvud med folie på typ seriöst 5 min innan haha asså omg de går så fort så ja hinner inte ens blinka! så ja står inför en gigantisk utmaning, men de va precis det ja ville och är SÅ lycklig att han gett mig den här chansen! och dom är patient (än så länge haha) med att ja får lära om allt ja kan så de ska nog bli bra de här :) Gosia som är min chefs fru, är sååå duktig på att styla! allt hon gör är ett masterpiece, no doubt! så ja har grymma människor att lära av indeed :D


funderar på att säga till Gosia o fixa håret såhär på mig haha har trots allt velat ha den här frisyren och dessa färger i mitt hår sedan 2005 nu, det är tamejfan 7 år! nångång SKA ja ha den, period.





peace.

Kommentarer
Postat av: william

väldigt snygg frisyr:D



SV; Naw tackar så mycket:D SÅ himla snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "The Witch's Eyes" Modell bilder dom jag har tagit på Louise:D

2012-04-01 @ 15:24:08
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0