graffiti.inspiration.

alltså, jag älskar ju hiphop kulturen o allt som hör därtill. min största kärlek under tonåren var nog faktiskt graffitin, förutom musiken då. jag ÄLSKAR verkligen graffiti och har under många års tid sagt till nära o kära att den dan ja har mitt feta crib då ska det målas på väggen! :D yay! snokade runt på Kingsize hemsida o hittade det HÄR!

asså, fattar hur fett o ha Fat Joes målning på väggen? weh, hade inte sagt nej :D kanske inte att de ska stå "crack" då, nåt mer nice som typ "vickey to the world" eller nåt nice muhahaha! för er som har mig på facebook, gå in på mitt album som heter lovely London o titta på de målningarna som ja lagt upp där från Brick Lane, så jävla vackra. riktiga artworks for real!!!





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0