emotions.

sitter här o lyssnar på vad som kan vara det mest spelade riddimet 2011 under hösten haha OMG på det! näe ordvits passade inte nu :P de ja ville säga mest egentligen är att när ja lyssnar nu så tänker ja tillbaka på min sambo Noellenpropellen & vår grymma lägenhet på Heden, alla jobb ja sprang emellan, alla utekvällar ja missade pga jobb & trötthet, de kvällarna ja väl va ute o hade så jävla kul med mina tjejor + all tid ja spenderade hemma i soffan med en kopp te & en cigg & goa vänner med en jävla massa tjöt!!! asså JAG SAKNAR DET! det är typ så ja vill att mitt liv ska vara, förutom den delen då att ja enbart vill jobba me det som gör mig lycklig o slippa alla skitjobb runtomkring för att cashen inte räcker till haha..
ja va så jävla lycklig i höstas verkligen. ja fann mig själv o mådde så otroligt jävla bra! mer stark & independent än någonsin - ja vill ha tillbaka det! inte för att ja känner att ja har förlorat mig själv eller något sådant, ja e bara iväg på ett äventyr som ja än inte vet hur de kommer sluta o den tanken kan skrämma mig ibland.. men ja hoppas de känslorna kommer tillbaka snart nu när jag är här borta i London, för ja trivs så otroligt bra verkligen!!! dock har ju inte fått något jobb än vilket oroar mig och gör mig nojjig för jag är inte van vid att inte jobba.. MEEEEEN allt ordnar sig :) never give up hope - that's moy importante!

för mig är det lite så att så länge ja har dom ja bryr mig om i mitt liv, mitt jobb som frisör som gör mig så jävla lycklig & min musik så behöver ja varken tid eller pengar för annat - true story.


soulie n myself ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0