Operationen är över och jag lever! Hahahaa...

img_3374 (MMS)

Operationen är över och jag lever! Hahahaa fick sjukt snabbt blodtrycksfall typ 5min efter ja höll på o vakna så ja svimmade av en stund.. Haha kände bara hur pannan svettades men kroppen va iiiiskall oså hann ja precis ropa "ja svimmar" innan ja försvann hahaha men dom e sååå duktiga tjejorna som hjälper oss här! Är jättetacksam! Ligger i rummet me en annan tjej som också opererat bort mandlarna idag så vi e mandelpolare hahahaa herregud, märks att man varit drogad idag :P som ni ser på bilden så e de yatzy, myself o piggelin glass i mängder ikväll som gäller! Hahaha har redan ätit två glassar (ljuuuuuvligt för strupen) o då har ja varit vaken i omgångar i ca 2,5 timme idag! :P En stunden sover man, nästa totaldeckad, knas! fick nyss nya piller oså så lär väl somna om 5min igen haha.. Men shit va skönt det har varit o vara i dvala hela dagen, men ska bli härligt att få åka hem imon :) mys! peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0