omg.

kära folket nu har ni nog fått allt om bakfoten! haha har både fått samtal och sms idag med ett stort frågetecken om vem kärleken är som jag lämnar efter mig när jag åker till London?! HAHA neeeeej! missförstååååååånd!

jag har inte "hållit någon kär" på väldigt länge och har inga planer på att göra det heller.. efter min senaste sväng av kärlek fick ja helt enkelt nog  och är väl immun, så nejnej kära vänner missförstå mig rätt. det jag menade var att ja skiter fullständigt i kärleken för tillfället o satsar istället 110% på mig själv :) okey?


nåt ja definitivt kommer sakna när ja åker iväg är mitt trasdockegäng iaf,
that's for sure :) hahahhaa observera mitt & annas benbyte! HAHA i ♥ us!





peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0