mmmbop!

idag hade jag o Mandie en diskussion på salongen angående att folk ofta är väldigt egoistiska. inte medvetet, utan i det omedvetna tillståndet.. ni vet när man uttrycker sig på ett visst sätt utan att förstå vad man egentligen just sa eller begärde från en annan människa?! alla är vi olika och alla har vi olika sätt att hantera situationer och känslor på, finns det egentligen något rätt eller fel? t.ex;

när någon sårar mig slutar det ofta med att jag väldigt enkelt kan stänga av känslorna för den personen, eftersom att jag uppenbarligen blivit sårad. jag känner direkt av en distans som innebär att ja stänger ner för att skydda mig själv och kan helt enkelt inte resonera som jag tidigare gjort eller tänkt. men en vän till mig tar allt väldigt personligt och blir ledsen och vill gärna tala med personen i fråga om varför situationen blivit som den är och försöker reda ut problemet..

as i said, finns det något rätt eller fel? oavsett vad folk tror så VET jag att if u love something let it go, n if it comes back then that's how u know..

jag hade ju för övrigt INTE bangat Marques :D♥


i miss Spain!



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0