knasigheter!

igår kväll blev spontant, härligt, underbart och kalaskul på en o samma gång! haha jag tog mig hem till aurelia för matmys o tjöt! sedan kom ida o vi körde full fart mot Henriksberg för att se General Knas uppträda! det blev en riktigt awsome kväll med härligt folk, grym vibe o ett grymt avslut! längesedan ja skratta så otroligt mycke hahahaha ljuvligt ♥ ett gott skratt förlänget livet om ni inte visste de ;) kan vara en sägen, men ja tror på den oavsett :D!

kom nyss hem från min fina mormor där vi käkat middag osv me mosters familj o firat min lilla mormor som fyller år idag! när hon langade fram glasstårtan tänkte ja näe nu dör jag. hahaha fylld? nej inte alls...


brap!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0