artist.of.the.year.

ja vet att ja precis skrev ett inlägg om helgens happening, att Kaptenen tog hem hela P3 skiten, MEN! ja vill säga det igen, SÅ JÄVLA BRAAAAAAAAAAAAA! det är nog inte många som faktiskt vet hur mycket Kaptenens musik betyder för mig, det är ytterst få som VERKLIGEN förstår. anywho,
för er som inte är så bekanta med Kapten Röd, snääälllaaa för guds skull! ge musiken, texten & Kaptenen en chans, det är hans tid att leverera nu. missa inte att ta del av det härliga som finns och det som komma skall :D♥

det finns få artister, svenska som utländska, som bevarar sin identitet och personlighet!!! det är det jag fullständigt älskar med dessa grabbar, dom är vad dom är och står för den musiken dom skapar. FANTASTISKT om ni frågar mig. inte jävla mainstream eller kommersiellt. säger visserligen inte att det är fel, men som sagt - väääldigt få artister jobbar som den här killen gör. awsoommmmee! friends before fame, alltid.

för att summera, inte bara enligt P3 utan även enligt mig - of course - är att
Kapten Röd är årets artist! och då omfattar detta ALLA artister. inte bara svenska, period.


BIG UP KAPTEN RÖD & RIBBIT BOOM BAND! ♥



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0