2012.

vet att jag varit seg med denna förbannade uppdatering haha men herregud. det är ju full fart 24/7?! shit i min låda säger jag bara!!!

nyårsaftonskvällen va det bästa ja nånsin varit med om tror jag! härlig mat, gott sällskap, nice musik & gött häng!
nu såhär efter nyår har det bara varit jobbjobbjobb så har inte så mycke att uppdatera om egentligen.

jo, för alla nyfikna haha ja blev typ förlamad i mitt ben igår så gick till läkarna o de visar sig att ja fått ishias? vet inte riktigt om ja ska tro på det, men fick smärtstillande så det tackade jag för - idag kan ja åtminstonde gå? haha hade dock iof typ bästa kvällen igår (+ denna morgonen) på väldigt länge, känner mig sjukt utvilad o somnade i tid för en gångs skull? lite pensionärsvarning men vem fan bryr sig? :P

tanken var lite partey ikväll, inte för att ja ska dricka pga operationen på tisdag - men åtminstonde ta sig ut o se lite folk? suttit hemma i typ 3 timmar o e redan rastlös haha. god damnit. yeye, får se vad man orkar med ikväll. drama är iaf nåt ja helst står över :)


vill till min babes in London ASAP! kan inte vänta mer nuuu ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0