Vilken uuunderbar sista kväll jag haft! Li...

img_4947 (MMS)

Vilken uuunderbar sista kväll jag haft! Ligger hemma hos mapa i sängen nu efter en fantastisk sushimåltid hos Tony på Spice me gäddorna & min haffypaff! Sedan blev de några goa öl på Calor där vi mötte upp hafgypaffs puff :) Ja kan lätt säga att detta va en av de bättre, mysigare kvällarna på länge. Quality time e underskattat. Önskar dock att fler kunde varit med som tyvärr ej kunde av olika anledningar, men vi får helt enkelt ta det när ja e hemma på besök framöver :) det kom en skvätt tårar precis, för ja tänker på vilken fin familj och vilka fina vänner jag har. Ojojoj, vad skulle jag göra utan er?! <3 om 5h går jag upp för o ta mig till flyget, känns fortfarande overkligt! Dock önskar ja att ja kunde gjort en sak annorlunda ikväll, men ibland gör vi val & de händer saker av en anledning.. Ja inväntar dig i London ;) haha näe nu blir de o somna in till major minor riddim o fillifisera litegrann :) shit va ja älskar alla runtomkring mig! Glöm aldrig de e ni snälla? <3!!! peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0