overwhelming.

ena sekunden vill jag gråta i panik, nästa vill jag gråta av lyckorus haha. omaygadd. mest e de lyckorus får ja dock säga! som Julie sa - det sker förändringar så inte så konstigt man blir efterbliven i hjärnan. min kloka tjej, va skulle ja göra utan henne?!

håller på o packar nu, försöker få ordning på typ "allt" så ja bara behöver fixa lite på onsdag morgon innan ja åker, men de e svårt. hahaha shit, asså ja har med såå mycke hårprodukter o tänger & saxar o grejjer. maygadd. skit i kläder o nödvändigheter, så länge skorna o produkterna får plats e allt lugnt :P kauz.

HERREGUD VAD JAG LÄNGTAR NUUU ♥!


2008. haha vi e så smååååå ♥



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0