omaygadd.give.me.a.jooooob!

jisses mina vänner vad tiden går fort här borta! idag har jag varit iväg i en vecka redan, omaygadd. ja börjar bli SJUUUKT stressad över de här me jobb asså.. får ja inget snart så dör jag? har gigantiska myror i brallan för ja är inte van vid att inte jobba, vid att inte "behöva" gå upp på morgonen för att do my dutys så att säga. ska ut nu o även söka i butiker, känns som om att det är dags nu.. i need a job man! men mest av allt saknar ja att hålla i saxen fan! får väl ta nån av tjejorna här som guinea pig snart ;)

måndagskvällen på the Venue var grym för övrigt, grymma band som spelade!!! the Surface Festival är typ som en tävling, där band får uppträda osv, sedan får publiken rösta. Jerome kom vidare, wooop, och även ett FETT nice reggae band som spelade sist av alla banden. alltså, omaygadd! ja filmade en del, ska försöka få upp det på fb så ni som har mig där kan ju hålla utkik :D

igår var för övrigt INTE min dag, hahaha först gick de åt helvete på jobcentre när ja skulle fixa fram mitt national insurance number, sedan gick ja till banken för att fixa ett bankkort - näe då får ja inte det heller. alltså, kan hela världen va emot mig på en o samma gång typ? plus att ja bestämde mig för att inte röka här borta då cigg kostar typ 9 pund vilket motsvarar typ 100 spänn. så ja va ju vansinnig pga det med haha kaos helt enkelt :P men därefter traska ja runt vid oxford circus station o fann lite salonger in på bakgatorna där ja såklart skuttade in :) mötte sedan upp Julia när hon slutat för att påbörja en 2,5 timmes lång resa hem. hahah central line satt fast så hela trafiken kunde lika väl gå o dö typ. central line är den linje som går genom zone 1 och som även går hela vägen hem till oss i Ealing, så vi fick ta buss o byta o bläääää. usch hoppas de aldrig händer igen hahaha.

ja har fått lite skäll på att det är dåligt me bilder på bloggen osv, o ja ber om ursäkt! men min dator fick ej plats när ja åkte hit och det är så svårt att köra in min iphone i Julias macbook för då kommer den synkronisera, all min muisk försvinna o blablablaa - trubbles helt enkelt. men snart snart snart blir de ordning o reda :)


håll tillgodo me dessa så länge ;)



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0