mixed.emotions.

nu e  det ganska exakt 23 timmar kvar tills mitt flyg lyfter. herregud.

idag vaknade jag o flätan i håret hade flytt fältet så fick duscha om det och JISSES vad mjukt det är idag haha tog typ "sista andan" ur min olja & överdoserade med balsam. killing my hair softly muhahahahaa.

snart ska ja träffa min syster ♥ mys! kommer sakna henne o barnen nåt helt otroligt. blä! får se om nån mer kommer in o tar en fika, ja e sjuuuukt stressad idag för ALLT måste va klart tills ikväll kl 19 har ja bestämt haha så känner en viss stress svar ja! dessutom när ja satt o skrev ut mina CVn igår osv så upptäckte jag att min "normala" engelska CV, alltså inte frisör CVn utan den vanliga, inte fanns där ja är 100% säker på att ja förvarat den i datorn. så det blir till att skriva om den idag också, började igår men de kan ju va en idé o ha en hel CV med sig :)






jag har världens finaste syster ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0