lovely.London.

jisses alla mina små kära gäddor! vilka underbara första dagar jag haft här borta :) låt mig berätta lite för er nyfikna i korta drag vad vi haft för oss;

det började med kaos på flygplatsen i onsdags såklart, mina extensions tänger gjorde så att ja fick halvt klä av mig naken mitt bland folkmassorna plus vräka upp hela jävla handbagaget (som för övrigt var VÄL packat in i minsta millimeter)!!!! hahaha så jävla typiskt. sedan lite tåg kaos väl framme i London, men tillslut kom ja fram o satte mig på en pub all alone o blev polare med bartendern fram till 16 när han slutade, då blev ja bjuden på öl av en välklädd herre som tyckte ja såg "konstig och förvirrad ut" HAHA de va nog snarare så att ja va dödstrött & full men vem fan bryr sig? haha min mobil dog nämnligen för er som ej vet & Julie skulle inte komma förräns vid 17.30 ungefär efter hon slutat jobbet.. så där satt ja liksom i en timma o glodde på fulla britter typ. sköj :D sedan kom Julie & Julia och vi traskade mot brick lane för mer öl & tjöt. LJUVLIGT!

i torsdags hade ja en chillilei dag & lite pillefix med Fatima här i Ealing där vi bor, hon visade mig runt och ja införskaffade nödvändigheter som ja ej fick med från Sverige.. sedan blev de kväll & vigjorde vi total kaos nattetid. hahaha det var dags för denna efterlängtade hiphop kareoke :D yay! Anab kom o joinade oss o vi körde väl mer eller mindre full fart! grymt jävla roligt var det iaf de kan ja lova, VARFÖR FINNS INTE SÅNNA STÄLLEN HEMMA I SVERIGE? asså, så jävla bäst. vad är det för fel egentligen på mongolida svenskar? yeye.. här finns det iaf så ja e lyckliiiig :D dans dans, shot, mer dans, sång, kast med liten anka, öl som fan, shot. typ så kan vi resummera kvällen HAHA!

igår blev det häng med Julia i stan hela dan, lite guidetjosan o kaffehäng i brick lane :) fixade även engelskt nr & ny fin liten vit/silvrig telefon - såklart haha, så för er som har Viber o vill snacka med mig utöver kvällstid när ja är i lägenheten o har internet (för på engelska telefonen har ja det 24/7) så spara mitt nr; 00447445674229 så är det problemet löst :) woooop! sedan på kvällen blev de chillilei här hemma då Julies syster, man & bebis i magen kom på besök o gav oss en tv :D gosisar!!! gött häng en fredag kväll helt enkelt, de va inte tanken men vafan ska man göra om ögonlocken väger som en tegelsten o man ska upp tidigt?! :)

idag har ja klippt Julie o sedan har vi hängt omkring i brick lane & shoreditch osv o sökt jobb. GUD VA ROLIGT DE VA hahaha va livrädd o svettades som en anka först, men kom ut från första salongen ja va inne på som heter Pimps and Pinups, för övrigt huuuuur fet salong som helst, o skuttade fram till Julie av glädje! DÄR vill jag ha jobb, jatack! (skickade för övrigt nyss ett CV till managern där som ja pratade med idag wohooo! ja hoppas på att dom hör av sig trots att han sa att dom kollar CV's en gång i månaden & att de 22 platserna va upptagna just nu. meeeeen JA VILL BÖRJA JOBBA DÄR NUNUNUNUUUU!) nämen seriöst, på alla salonger ja va inne på så va dom huuur goa och glada och trevliga som helst o de va ja inte beredd på. ja väntar mig såklart alltid de värsta haha lika bra så slipper man bli besviken :P en manager som titta på min portfolio sa att ja verkade väldigt kreativ och extremt entusiastisk hahaha va ju skönt o höra att de lyser igenom för omaygadd vilken glädje ja känt idag :D men efter mitt jobbletande var över och nerverna var på plats igen så gick ja o Julie o drack lite vin i brick lane, dagsfylla e viktigt! haha sedan kom Julia o mötte oss för en öl och därefter bestämde vi oss för att åka hem. Julie börja må jättedåligt o har antagligen åkt på influensa stackarn :/ så ikväll har vi tagit hand om lillgrodan, plus ja har mailat CV osv o fixat o donat - känns gott o få saker o ting gjorda för dagarna går så fort!

for some stupid reason så får ja ej in bilderna ja tagit so far,
så be patient my friends. bilder kommer upp asap när det går att fixa :)


soulie n myself gör kaos @ klubb LoveTip




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0