kauz.

oftast när ja o mina tjejer är ute o härjar så gör vi kaos. så har det alltid varit o kommer alltid att vara så, period. haha. många kan ha åsikter om detta, anse att vi är dumma i huvvet o tar rätt mycke plats - men de e faktiskt ingen utav oss som bryr sig så mycke om de :) så länge vi har kul är det inte mycke annat som spelar roll!

tjejer har i urminnes tider varit katter mot varandra, och jag tycker det är SÅÅÅ tråkigt. varför hata när man kan älska o va en del av allt kul som händer? vem fan vill hänga med en bitter tant liksom? inte jag iaf :) anywho, så tror ja inte att det beteendet kommer ändras hos tjejer vilket e synd. men kanske lika bra - då vet man iaf vilka som har potential till att vara lika fria o mongo som mig själv! för sånna personer, dom e roliga o hänga med ;) hahaha ♥

som ja o sandra konstaterade; varför finns de inga fler upplagor av oss?
världen hade varit så mycke bättre då hahahaa ♥







hahaha ja e rätt ofta oseriös som ni kanske märker? men de ska va så, roligast då ;)





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0