kast.med.liten.anka.

HAHAHAH herregud så mycke vi har skrattat o skämtat om mitt fina uttryck - men visst e de gulligt? kast med liten anka liksom.. på engelska har vi översatt det med throw a little duck, fast det blir ju ändå inte samma? dock har vi planer på att göra ett iphone spel typ som angry birds - fast med ankor. succé eller hur? :D HAHA

anywho, denna dagen tydde sig att bli tusen gånger bättre än gårdagen - TACKA GUDARNA FÖR DET! idag fick ja en appointment med en handledare på job centre den 12e mars, jag fick även fixat ett bankkonto!!!!! plus att ja sökt massor av jobb i Chelsea som är ett lite "finare" område här i London. (såg en JÄTTEFIN vit lexus åka förbi mig, ja ahde inte sagt nej alltså....) dock ska ja såklart klanta till det big time, så när ja kommer ur undergrounden är de första ja ser Hugo Boss, haha kastar mig in o snubblar då såklart på tröskeln in i butiken!!!!!! ramlar över en klädstångsgrejs och en man skyndar sig fram till mig o ba "are u alright darlin?" ja tittar upp o där står en 2m lång man i välsydd kostym o ja i panik "omg yeah thank u" hahaha.. sedan så frågar han om han kan hjälpa mig med nåt, o ja svarar att ja söker managern för butiken - då är det naturligtvis han! AHAHA åhh ja ville sjunka genom jorden men han skratta o ba "lovely! u come here falling in our store n then applies for a job - brave girl haha"

ja fann för övrigt en GRYM butik på vägen hem, för er som ej vet så ahr ja total kyckling noja här borta.. kyckling 24/7, det är typ det enda ja tänker på? hahaha så ja hittade massa olika kyckling grejor där - LYCKAAA! så mötte upp Julie o vi kom hem o fixa mat, idag blev det kycklingwrap :D så nu e ja mätt som en idiot o i total matkoma.

ttyl peeps, nu ska ja dammmmsugaaaa!


ps. jag är så jäääävla lycklig över att vara här! ville bara säga det :)♥



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0