finally.on.my.way.

för er som ej visste så blev det krångel, SÅKLART, med min biljett till London. jag bokade en biljett på morgonen onsdagen den 22e februari och de va inga konstigheter - men sedan visade de sig att köpet inte gått igenom. jag fick ingen bekfräftelse på mailen & de hade inte dragits något från kortet, men de stod på "kvittot" ja skrev ut att de va genomfört + att ja fick ett bokningsnummer? haha så i söndags när ja skulle checka in mig, insåg ja att det va nåt som inte stämde.. men nu fick ja precis bokat om biljetten. samma flyg & tid så känns hur skönt som helst. det sorgliga va bara att den va dubbelt så dyr nu haha. men men, va gör man inte för att komma iväg!

jag längtar nåt helt otroligt till torsdagen! då är det hiphop kareoke o jag & Julie ska sjunga super bass med Nicki Minaj har vi bestämt sedan länge. ska bli spännande att se om detta vågar genomföras ;) HAHA äh, ja super ner Julie bara så e de nog inga problem :D sen den 27e spelar Jerome Thomas live :D LÄNGTAR!!!


åh vad jag längtar nu ♥



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0