euw.

ja mår så himla illa. känner mig så himla konstig? tror det är alla känslor som helt plötsligt kom över mig när det slog mig att ja åker faktiskt härifrån.. kommer sakna så himla många, visst ja e inte borta för alltid, men ja e SÄMST på att säga hey då och jag hatar att flyga o detta ska ja nu för första gången göra i mitt liv - HELT ENSAM! ahhhh ja känner mig så himla konstig. hatar att hantera känsliga känslor hahaha. ja vill inte lämna alla här hemma, kan inte alla typ följa med i min resväska? :D hahaha finns inte så mycke plats över iof, men ja komprimerar er så ska de nog gå! ;)

känns konstigt nu bara för att får jag jobb där borta på salong så vet ja faktiskt inte hur mitt liv kommer se ut om en månad eller ett år. o det är väl det som skrämmer mig samtidigt som det gör mig otroligt lycklig, för att karriären är ju det ja vill satsa på. dock hatar jag att inte ha kontroll över situationer, men antar att man bara får go with the flow den första tiden. det mest underbara ska bli o få krama om Julie iaf! då kommer ja nog känna mig trygg direkt, min fina soulie.

kush morning riddim kommer vara min gonattsaga framöver iaf, that's for sure! ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0