emotional.


there's nothing u can do to ever undo what u've done to me.

idag känns som en konstig dag. den här låten gjorde jag en koregrafi till 2007, i korridoren på danshuset. ska inte påstå att ja relaterade den till något speciellt under den tiden, men lyssnade igenom Keyshias albume idag o blev så jävla känslosam. hahaha shit. den får mig att tänka på dig, vilket känns förvirrande - samtidigt som den får mig att sakna dansen så jääääääääääääääääääääävla mycke. ja saknar dom gamla goda tiderna, när de kändes som om de va sommar 24/7 o alla hängde ihop o vi hade så jävla kul. ingen hade vuxit upp riktigt eller valt sin egen väg att gå och ingen hade förhållande med någon. det var vi liksom ♥ även om ja e lycklig att livet är vad det är, och att alla lever sitt liv så som man själv valt så saknar jag fortfarande alla underbara gamla goa tider i danssalen.. alla träningar och allt förberedande inför uppträdanden och alla galna nätter ute på klubbarna när vi gick all in på dansgolvet!


danshuset 2008.

HAHAHA omg. danshuset 2007.

akrobatik @ twisted 2009

busbreak @ skansen krona 2008



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0