cry.me.a.river.

har spenderat tid med min syster nu på förmiddagen, ätit lite pannkakor o fikat samt fått hjälp med packningen hahahahahahaha. Gaby skällde på mig o tvingade mig o plocka ur flera body lotions, förpackningar o annat skit som låg i väskan som tog plats :P va skulle ja göra utan henne?? :)♥ hon va ju den av oss som föddes me hjärna liksom hahahaha!

fruktansvärt va det att få en sista kram iaf. usch va ja har grinat/grinar! vet att vi ses snart igen, men det är ändå jobbigt. det är min syster liksom, som ja pratar med varje dag. usch. gud va ja kommer sakna dig ♥♥♥


Spanien 2011

förbereder oss inför världens roligaste utgång ♥
kommer aldrig glömma denna kvällen!

världens finaste ♥ älskar dig!!!




peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0