wooop.wooooooop.

jag säger som såhär mina kära vänner, I LOVE MY LIFE. period.


foto; Ilda Zecevic

det börjar bli halvordning här hemma nu, nästan allt är fixat o klart förutom garderobsdelen hahaha. omg det tar ju 100 år att få allt på plats? jisses. minns inte att de varit såhär jobbigt de andra gångerna ja flyttat? anywhooo. kom hem för nån timma sen då ja o mami åkte till ikea direkt efter jobbet. sedan gick ja o handla mat som ja nu lagar till mig o min sambo hihihi. ja e sån jävla fjant som skriver sambo istället för Nellie, men ja e så himla glad :D så låt mig vara det ett tag o påpeka inte att ja säger sambo, ja e lycklig o nöjd så be happy for me :)

något ja vill dela med mig av är att livet innebär enbart jobb för min del jut nu (halvtur att Nellie också är workaholic denna helgen hahaa så slipper båda va det ensamna liksom), så ja hoppas iaf att alla har tålamod med mig och förstår att jag är efterbliven o tappad i huvvet o glömmer av sms, att ringa osv. imon blir det 14 timmar arbets pass, på lördag 13 och söndag 12-13. får se om ja vaknar på måndag och är människa - kan hända att ja transformerar mig till en zombie ;)




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0