wicked.n.wild.

denna helgen har varit fullspäckad - som varje helg är ungefär haha. i fredags var ja ju som sagt på arbetsintervju och det kändes kalasbra! dock öppnar den verksamheten inte förrän i januari 2012 men kände att de va ju lika bra att ansöka anyways :) man vet ju aldrig vad som händer..

efter min intervju mötte ja upp Stef, Nellie o David på Tranquilo för lite käk och öl som sedan fortsatte på El Corazon o därefter blev det en liten sväng till Jazzhuset där det skedde festligheter! ja tog mig dock hem tidigt då ja va uppe 7 igår morse och jobbade på restaurangen (fick för övrigt jobb för 9 lördagar framöver wuhoo såååå heja mig haha).
igår blev det lite öl & vin med mina bästaste tjejor på Can's i Linné, därefter bar det av mot Calor och sista klubb Krokodil. det va lite sorgligt samtidigt som det va en grym kväll :) grym musik, mycke dans, härligt folk o gött snack med roliga människor = en grym kväll!


klubb Krokodil för ett par veckor sedan med tjejorna ♥



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0