total.depression.

kom precis hem från denna låååånga dag. dock har den gått jävligt snabbt? haha men har varit uppe så länge att mina ögon blöder. alla mina vänner är ute o är fulla o har kalaskul, o ja blir så JÄVLA depp av tanken att det enda ja ska göra ikväll är duscha, dricka en kopp te, gå ut o sätta mig på balkongen o ta en cigg helt ensam - sedan sova. KUL! upp imorgon kl 7 o jobba, jaaaa va roligt.

nån sa till mig, välkommen till vuxenlivet. alltså med poäng att "jobba är jobbigt" - nähä? som om ja inte visste det? jag har jobbat sen ja va 16 år gammal o vet mycke väl hur det är att jobba!!! men att jobba 40 timmar på en helg är inte "att växa upp" eller nåt i den stilen över huvudtaget. jag väljer att använda ordet överlevnad. för utan dessa timmar ja jobbar kan ja inte överleva, så gör detta för att ja måste - inte för att ja vill.
ser dock inte negativt på det för har lärt känna nya roliga människor o alla som känner mig vet att jag älskar det! att vara fast i samma jävla skit hade tagit död på mig.

sen att grannarna ovanför har vääärldens (vad jag hoppas på är förfest) partey gör ju inte saken direkt jävligt mycke roligare. plus dom spelar benny banassi - satisfaction på repeat..
come on???

ursäkta att ja kanske låter lite bitter, men det är jag!



JAG LÄNGTAR TILL SÖNDAG KVÄLL! ♥ Nellie knows why ;)




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0