TACK!

för erat underbara tålamod, jag har verkligen inte orkat att blogga senaste 2 veckorna typ haha. det hände lite privata grejjer, jag blev sjuk, de blev mycke på jobbet osen kände jag att jag hellre spenderade tid med annat än att sitta framför datorn helt enkelt. men nu börjar allt ordna upp sig och jag mår bättre :)



vad har jag haft för mig de senaste då? mina underbara trogna läsare som varit inne trots mitt avbrott kanske e nyfikna? hehe jag tar den korta versionen; det har blivit mycke sängliggande då ja åkte på halsfluss för 2 veckor sedan samt varit otroligt jätteförkyld nu i ett par dagar, det har varit mycke jobb & en del festande.. jag har tom stått på marknad o sålt lite skräp osv som ja hittat nu när det snart e dags för flytt o självklart har jag tagit mig tid för att dricka kaffe o röka cigg me mina ladies :)♥



då jag tjänar sjukt lite pengar på att jobba som frisör har jag valt att söka extra arbete! jag ska på en intervju idag kl halv 2 så ja hoppas det går bra, sedan ska ja även på en intervju på måndag kl 17 som ja också hoppas går bra samt ska jobba lite extra imon i en restaurarng så ja förhoppningsvis har råd me mat när ja flyttar o inte bara betala räkningar ;) haha.


snart e det även dags för London! jag längtar nåt otroligt efter att få krama om min Julie igen ♥




peace.

Kommentarer
Postat av: Nanna

alla dessa ögonbryn ;) hahahahah

2011-09-16 @ 13:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0