questionmark.

jag såg precis på mailen att ja fått en förfrågan om vilka hårprodukter ja använder för att få mitt hår så fint hahaha! Tack söta Emelie för din fråga o här kommer mitt svar;

jag börjar med att duscha mitt hår, en omgång med Nak heatstyling schampoo (finns en hel serie för folk som stylar sitt hår med värme dagligen) sedan tar jag emellanåt en omgång med silverschampoo. därefter använder ja mig antingen utav Nak heatstyling conditioner eller silky sexy hair conditioner från Sexy Hair. när jag väl kommer ur duschen handduks torkar jag håret, sedan sprayyar jag i en protein produkt från Nak som inte syns alls men känns. den stärker håret o bygger upp "hålen" som bildas när fjällskiktet på hårstrået skadas (vilket det lätt gör vid värmestyling, blekning, färgning osv) och därefter lägger jag i Clue sheen cream + Clue smoother (brukar ta en del sheen cream som är mjukgörande o ger glans och två delar smoother som dämpar frissighet och fungerar som värmeskydd). därefter lägger ja i en leave-in produkt från Nak's serie Aroma som är ljuvlig. den doftar gott då den innehåller argan olja och vårdar håret nåt helt otroligt. sedan lägger ja i ytterligare lite olja från Orofluido som är lite tjockare/fetare vilket just min hårtyp behöver då den suger åt alla produkter i ett nafs eftersom det är så otroligt torrt och slitet. därefter fönar jag det torrt och lägger i lite extra olja i topparna om så önskas :)

kommer att lägga upp bilder på produkter då det frågas ganska flitigt om sånt, samt pris och var man kan hitta mina favoritprodukter :) woooop!






peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0