Oavsett vad som händer o sker omkring mig ...

img_4275 (MMS)

Oavsett vad som händer o sker omkring mig så är jag iaf glad att jag har min värdighet och kan stå för mina handlingar, samt att kunna säga att du aldrig någonsin kommer förtjäna bättre än de du söker dig till. True story. Ja vet att du har ett djupt inre och en vacker dag kommer bli en underbar människa - men ditt beteende i dagsläget och med den bilden du försöker måla upp av dig själv till andra som inte känner dig som inte ens är sann så ger jag upp hoppet om dig här och nu Det blir inga fler chanser nu. Gör din grej, whatever. Från o med nu slutar ja bry mig! :) Känns lite knas efter alla dessa år men känner inte att det ger mig något o ser därför ingen mening i att fortsätta känna tro i att du en dag vaknar upp o inser att du kan vara en gentleman - du e tillräckligt gammal för o klara den uppgiften själv. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0