music.soulchild.

kollade på Save the last dance igår.. alltså, jag DÖR av den filmen. den här låten är med på soundtracket och när den scenen spelas i filmen så typ grinar jag ihjäl mig.. speciellt en del av versen som Fredro Starr sjunger - mitt hjärta dör lite där inne.. sjukt att så mycket hat finns mellan "olika raser" - och att det fortfarande är så idag tycker jag är så OTROLIGT efterblivet. allt bygger på okunskap. vi är alla människor & vi har alla rött blod.


two people from two different worlds, it wasn't meant to be
it must have been faith, u were sent to me
we'll make it thrue this hard times eventually...


all rasism bygger på okunskap!!!

peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0