lost.for.words.

denna morgon är lika regnig o grå som gårdagens, kul! haha idag känner ja inte för o va jättepepp men ska försöka inte tänka negativt iaf. vaknade o kände mig ängslig & åmig typ, sådär ni vet när man liksom inte e glad o inte e ledsen man e liksom.. monotom? likgiltig?

jag fick en låt skickad till mig för ett tag sedan, o ja tror det är pga det som jag känner såhär. jag tror inte folk förstår att jag är en sådan person som uttrycker mig genom musik 99 av 100 gånger. jag HATAR att diskutera känslor o tycker det är lame att skriva det med ord - så min lösning på allt har blivit att ja hanterar mina känslor genom musik. oavsett så den här låten i fråga, är riktigt fin och texten har ett djupt och väldigt vackert innehåll. näe ja vet fan inte vart ja skulle komma me de här? haha i surrender.

nu blir de kaffe! godmorgon :)






peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0