exhausted.

började mitt nya jobb idag, kom hem för 40min sen typ. så nu mina kära vänner har jag 3 jobb för att överleva. kul. verkligen. det enda jag vill göra är att jobba som frisör och överleva tack, men näe - inte ens det kan ja få göra :( jobbar numera 7 dar i veckan o dubbelpass på helgerna. awsome. skitskoj - verkligen!

meeeen ja ska nog överleva :) som sagt, hellre busy than restless.


fancy ladies in a fabulous car :D

det spårade ur på El Corazon - for sure haha

parteyypeople!

fest eller?

lördagen var ju inte sämre den haha buspojkar!

min ex-fru försöker fly fältet haha


it's those good times that brings me vibes to survive :) I LOVE MY LIFE!







peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0