don't.take.it.for.granted.

vet inte hur många gånger ja kan säga detta om o om o om o om o om igeeeeeeeeen! folk snälla - sluta ta vänskap, gästvänlighet, omtänksamhet och framförallt vänliga människor för givet! ja e så trött på att se och höra om att folk blir utnyttjade utav människor som har en lätt manipulerande effekt på andra. ja e så trött på det så jag spyr! man bestämmer inte något utan att ha kollat med alla gällande parter innan om den gällande saken är ok, man säger inte till en person att något är bestämt med någon annan för att få folk att gå med på ens vilja! SLUTA VA SÅ JÄVLA MANIPULATIVA. snart så kommer folk komma på det, jag märker det mer o mer och irriterar mig otroligt för varje dag som går. vissa kommer nog ta åt sig, o det hoppas jag ni gör - för detta beteende är inte okej längre.



yes jag är sjuk och förbannad. ingen rolig kombination!





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0