tjockis.

omg sån tjockis jag är verkligen. haha tryckte i mig typ hur mycke soppa som helst förut - gjorde champinjonsoppa med extra stekta champinjoner som ja la i såklart. sedan åt ja även 2 st munkar eller vadfan man nu ska kalla dom. ja o Nellie köpte dom häromdan så fick vi typ 5 var. mina är slut nu. fan hahaha. men de va gott o jag är nöjd så de känns ändå okej :P

ja måste verkligen diska nu. det står för många glas på bänken + kastrullen som ja kokade soppan i - yuick. klarar inte av att se det längre.. sedan blir det sängen :) MYS. jobb imorgon, sedan blir det hook med Nanna en sväng o därefter hem o tvätta - jaaa va roligt! not.






peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0