oh.lord.

tjolahoppsan vilken dag!

slutade en halvtimma tidigare på första jobbet, så hann hem till mapa en sväng innan ja skulle vidare till andra jobbet. eftersom min syster nyligen fyllde år o mapa skulle passa hennes kids ikväll så hade madre lagat en JÄTTEGOD middag som vi käkade allihopa tillsammans, mys. sedan blev det full fart mot andra jobbet o eftersom ja jobbade med mia som är lika effektiv som mig själv idag så blev vi klara sjukt snabbt så är redan hemma :D 2 timmar tidigae! HURRA! nu finns tid till att pilla o plocka i lägenheten + få ordning på min garderob som är kaooos just nu :D

plus vet ni vad, ja fick veta en sak idag som gjorde mig så glad :D yayyy! men spelar ingen roll vem som frågar, i ain't tellin 'cause i made a promise. men lycklig det är jag, for sure! nu ska ja diska undan mina te koppar från igår kväll och imorse. uppdaterar senare :)






peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0