nah.really?

jag hoppas du är lycklig. på riktigt :) det ser ut så o ja vill dig inget annat än lycka i livet.

punkt. nu talar ja inte mer om det.



som sagt jag är LYCKLIG hahaha o ja älskar denna bilden som mina fina wifey Ilda tagit på mig. ja e så flumm här men de gör inget, bilden säger sitt :) jag snacka med J från London igår o jag längtar så jäääävla mycket haha han ska styra sån fet dancehall evening för oss första kvällen i studion o sedan blir det rakt ut på fest! CAN'T WAIT :D

imorse ringde min mysiga sambo Nellie också, ifall ja inte skulle vakna av min nya väckarklocka haha men det börjar gå bättre än första natten då ja inte vaknade alls utan helt av mig själv i panik haha. längtar tills ikväll då ja får se min docka när ja kommer hem o slipper va själv :)

anywho så sitter jag o äter frukost nu, ska ta vagnen om 15 min till jobbet så gotta go. hoppas alla får en härlig söndag, bakfulla/pigga vad ni nu än är :)




peace.

Kommentarer
Postat av: Malik

visa ord. din blogg är fet! big up yourself!

2011-10-02 @ 14:27:51
Postat av: Malik

visa ord. din blogg är fet! big up yourself!

2011-10-02 @ 14:27:56
Postat av: vickey

åh, tack :D bless!

2011-10-02 @ 20:31:56
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0