i.die.

jag är helt slut. all this work is killing me! meeeen snart e de dags för London så jag överlever :)

efter gårdagens jobb åkte ja o Nanna hem till mig o helt enkelt dog. ja va så trött o de va så kallt & regnigt ute att ja la mig under filten i soffan o typ somna haha. sjukt gött. idag har de varit full fart me städning av lägenheten, pillifix i rummet + hann med en sväng ner i tvättstugan för o tvätta lite osv. skönt o ha det gjort!

strax ska ja iväg till jobbet o jobba sent :/ tråkigt. extra tråkigt när det är sånt här SKITVÄDER haha men sen när ja kommer hem blir de mys med Nellie! wooooop.


myself & Sara my love.



peace.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du äääääääär min love! JAG önskar mig en adidas tröja ifrån london haha så du vet. =)

2011-10-11 @ 09:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0