4.days.to.go.

4 arbetsdagar kvar - YAY! sen bär det av mot London o mitt gäddlår Julie. det ska bli så jääävla mys verkligen. skönt me lite semester från alla mina jobb som ja springer emellan 24/7 också :)

sitter nu i mapa's lägenhet o skriver ut lite grejor så som tågbiljett från stansted, inträdesbiljett till mässan osv. måste även checka in mig på ryanair skiten så ja får åka me planet haha kan ju va en idé! när ja kommer hem blir de packningsdags då ja inte hinner det i veckan pga jobb.

sen bär det av hem till bästaste Azra som firar sin big 25! WOOOOOP! ♥
(blir alkoholfritt för min del dock då ja börjar kl 8 imon bitti & jobbar 14 timmar)


shopping @ Primark e väldigt viktigt när man besöker London :D

väldigt mycke 2010. väldigt mycke känslor. väldigt mycke minnen.

mys ♥




peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0