update.

för er som ej vet så flyttar jag ut ur lägenheten tidigare än väntat, vilket innebär att mina planer på att erövra Londons gator har flyttats fram! :D sen så ska ja även operera bort mina halsmandlar (FINALLY) eftersom ja har halsfluss varannan månad typ, så därför kommer ja att göra en kort hemflyttning på en månad ungefär under jul & nyår samt början på januari då ja kommer ligga hemma döende av smärta! mina föräldrar åker då iväg i typ 2 veckor så dom e nog jävligt nöjda med att slippa höra mitt klag haha!

oavsett så är jag SÅÅÅ lycklig över att planerna snart är i bruk eller vafan man nu säger? att det ja planerat blir av? äh, ni fattar :) så snart snart snaaaart e ja i London me min älskade Julie på äventyr! :D wooop!


myself n julie in London a lovely summerday in july ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0