we're.paying.with.love.tonight

jag är så himla hooked på underbara Jessie J!

som sagt, imon åker ja till Spanien och kom på häromdan att fan.. kameran måste ju med? har en annan kamera som ska med, men min är med HD tjosan så det blir så himla snygga bilder med den dåvaaaa! anyways, skulle packa ner den nu o kom i samma veva på att sladden till att ladda skiten har ju varit borta i typ 6 mån? hahaha - därav anledningen att de varit så jävla dålig uppdatering med kort senaste halvåret - heja mig.. så imon bitti verkar det som att ja får bege mig in o köpa en ny laddare om ja inte hittar den här, har dock vänt upp o ner på hela lägenheten så det ser itne så ljust ut.. mah, blir så matt!

min förkyldning börjar släppa nu iaf :D yay! #gottastaypositive


come with me n fly awayyyy hahaha mina nyårsfransar!

oh, du ljuvliga Collie & perfect harmony - kärleeek




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0