vad.e.väl.en.bal.på.Valand?

för jävla rolig iaf kan ja ta o meddela! hahaha sjukaste kvällen igår :D ROM's årliga vårbal hölls på Valands festvåning o där kördes det fullt ut kan ja lova! klockan 7 va alla packade på champagne så det började fint som fan haha.. efter en SJUKT god middag blev de levande musik med Json o Peter, så himla duktiga killar! pappa skulle naturligtvis också va med o gapa i mikrofonen hahaha har en film som är sååå underbar på pappa :P man förstår ju varför jag är som jag är när man tittar på honom ♥ "jag sjunger ju fan så jävla bra att ja borde släppa en skiva" hahaha ja, det e min pappa det! :)
jag o Nea körde även fullt ut på dansgolvet mellan varven i baren :P otroligt så gott de kan va me en fish-shot liksom efter man svept ett glas vin o 2 flaskor öl inom loppet av 2min? hahaha nej gud. ja e flum idag.. o ska strax iväg o jobba. jisses!
anyways, efter Julie kommit o joinat oss en stund blev det färd mot Kontiki för o möta upp Stef & Sara - tjoooff! jag inleder med att lägga mig raklång inne på Kontiki vid baren haha sen blev det Corona & dans! lovely!!!


jag e dum i huvvet, men de borde ni veta vid det här laget :)

enda kortet från kvällen typ haha. finaste Nea n myself!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0