unaa.grande.gäddaaa.porfavoooor

HERREGUD vilken dag det varit idag :D är jättelycklig! jag e bränd som en kokt sparv så ja kokar över - smörjde mig inte ett shit idag förutom vanlig body lotion efter duschen imorse hahaha + att vi varit på stranden nere i Calpe idag! gud va vackert det är, helt sinnes! vi va även i Calpe igår men då började det regna? haha jättekonstigt. stranden o alla restauranger tömdes på nolltid, men vad gör familjen Bech? hahaha självklart sitter vi kvar i linne o shorts o dricker öl o käkar god mat + plaskar omkring lite i vattnet haha folk måste trott vi va dumma i huvvet :P

jag hittade för övrigt världens finaste ring idag! jag har verkligen funnit mitt livs kärlek haha en gigantisk rund ring som är fylld med snäckskal! JAG ÄLSKAR SNÄCKOR & SNÄCKSKAL ♥ som ja sa till min bror i affären i hysteri; Marcuuuuuus ja är i snäckskalsparadiseeeeeeeet :D:D:D:D:D

ett nytt språk har även ordnats till här borta, of course! hahaha det är inte så svårt egentligen.. det går väl mest ut på att köra nån slags swanish? (swedish-spanish) man säger i princip bara lite konstiga ord som casper del gäddo eller bibbo del sprätto eller nåt annat konstigt hahaha vi har iaf askul :D

strax blir det ner till tavernan för lite mys & öl, sjukt ändå.. 9 dagar har gått nu så ikväll är sista kvällen man kan njuta riktigt ordentligt då vi åker kl 3 på torsdag morgon till Alicante :/ fyfan va tråkigt!!! men hela dan imon ska utnyttjas till fullo i solen :D yessir!


jag saknar mina mongolidbaaaaaaaarn! ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0