oh,mama! i.just.shot.a.man.down

på vägen hem från salongen mötte ja Palle Kuling, vi hade en mysigt samtal om tatueringar o jag e sååå sugen på att göra nästa! helt sjukt. till er som ej har några tatueringar ännu; ta de jääävligt passivt! hahaha efter ja gjorde min första dagen efter min 18 års dag sa ja; detta är den första o enda ja nånsin kommer göra! mhmm, yeah right! :P

nu sitter ja o Ilda i soffan o har ätit broccoli o soppa! yummie, lite american idol på det o så blev de en kanonmysig torsdagskväll i soffan :) imorgon blir det salongen igen, därefter kanske ett glas vin? tycker jag förtjänar det haha :D


full på dubstep-partey? svar jaaa!



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0