ohh,what.a.feeling

nu e klockan strax läggdags o vi har avslutat en underbar kväll på altanen! massa härliga gapskratt, smarrig grillad middag + massa alkohol i olika former hahaha. efterrätten samt mammas kommentar till vår "matematik-diskussion" HAHAHA jag dööör bara ja tänker på det!

Gaby; men mamma index, du vet?
Mami; jaaa, man tar väl 3,04 x nånting?
Gaby; långt föredrag om vad index är
Mami; ja, de va la inte så svårt?

herregud, kramp i magen av alla goa skratt vi har. nu vet ja iaf var min mattehjärna kommer ifrån :D men så kan det gå. antingen stämmer det, eller så är det all Sangria o rosé som talar :P önskar sååå att ja kunde lägga in bilderna ja tagit, det är så otroligt vackert här!

just nu i skrivande stund står Gaby o smörjer in sin kropp o ser ut som en sne snigel haha. vi, friska? alltid!


syskonen ärthjärnor! hahaha ♥


framåt kammad lugg HAHA kaos.

fan.. ja saknar mitt hår litegrann nu när det var svart, långt, tjockt & ej urklippt utav bara helvete. lär ju ta 4-5 år till för att få det o växa ut osv. min utväxt just nu e KAOS haha, kunde ju ha fixat det innan vi åkte - men ser det ut som om ja tänkte så långt? näe, uppenbarligen inte...

med denna ljuvliga låt säger jag godnatt :) nu ska ja ut på altanen igen med bror & syster o dricka lite innan läggdags haha. tokiiiiigt! imon ska ja hångla som fan med solen, yessir!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0