let's.have.some.fun.this.beat.is.sick

nu är mina jobb-dagar för denna vecka i butiken slut (förutom söndag då ja antagligen jobbar ett par timmar innan flyget går). då grabbarna varit i London på besök hos en tillverkare så har jag jobbat lite för dom i butiken, men imon blir det salongen igen :)♥

sitter här nu och packar iordning mina grejor, vilket även Ilda gör då hon åker iväg redan imorgon. de känns så himla konstigt att vi inte kommer sova ihop, vakna ihop o kolla tv tillsammans osv på över 2 veckor :/ määh.


wifey n myself - juni 2010 då vi firar hennes bday! :) FAN va ja saknar mitt hår!





jag ♥ dubstep = ? haha jadu, vem vet?! med det säger jag godnatt!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0