la.familia.gone.loco

gårdagen var som sagt kalaskul :D dock slutade den för min del med att ja stod o dansa hej vilt till Lady Gaga på altanen vid poolen i min egna värld - som vanligt.. sedan kommer pappa, som anser sig själv vara dansgud o skuttar omkring bredvid mig. jag tror ju självklart, naiv som jag är, att pappa bara vill dansa med mig o ha kul. näe. så var inte fallet, det enda han ville göra i sitt essä var att jävlas med mig då ja tidigare under kvällen poolvägrat pga jag fixat håret + hade på mig en klänning ja ej ville skulle hamna i klorparadiset! självklart tyckte alla att ja va en fjant o försökte få i mig ett par gånger, men då tog ja dooleys flaskan i hand o hotade med att den som försökte skulle åka på stryk hahahahaha...
oavsett, så tar padre tag om mig där mitt på mitt egna lilla dansgolv, o får nåt konstigt grepp som jag ej kan komma ur & på 2 sek är ja nere i poolen o tänker; det här e tamejfan inte sant! men jovisst var det de, gubben lyckades fan slänga i mig ändå, trots min panik o mina skrik under kvällen haha. inte konstigt ja är som ja är, men ja älskar det :D

imorse va dock rätt sött, när ja vaknade o kom ut till poolen så sitter Felly o Casper vid kanten o tittar på nåt som ligger på botten..

Felly; bibbiii är det din blomma på botten?
jag; aa tamejfan det är det, stackars blomman! den har legat där hela natten!
Casper; ja hoppar i o räddar den!!!

hahaha mina söta små älsklingar! va skulle ja göra utan era kommentarer o busiga små stunder, ha? ni e ju bara för söta! ♥ min stackars blomma e iaf torkad nu och vid liv!


padre n myself - julafton 2010 ♥



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0