kebabrulle.pomfritt.pepsi

yep. ja o Stef sitter i min soffa här nu, med mat & grejjer :D lite tv tittande, sedan ska ja packa. fasar litegranna, ja får ta med 10kg, 10KG?! haha först tänkte ja amen shit snälla det är hur mycke som helst - inga problem! men herregud, hur fan ska allt få plats? plattänger o volumaster o alla produkter o grejjer? hahaha herregud, jag o mina hårproblem :D

näe, off i go. uppdaterar med lite roligheter senare, ja e på knashumör idag :D älskar det verkligen hahaha har skrattat till mig magrutor idag fan hahaha konversation mellan mig o Nanna tidigare idag;

Nanna; åh va härligt me lite reggae
Vickey; va, e du gay?
Nanna; vadå, om du e okey?

HAHAHA!






peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0